torsdag 5 maj 2016

Busan

Denna underbara lilla katt som sprider så otroligt mycket kärlek. Henne hämtade vi i sundbyholm och det komiska i detta var att flickorna och jag skulle överraska Micke och ge honom en liten kattunge i födelsedagspresent. Å så skulle våran Lizzy få en kompis.
När vi kommit till sundbyholm visar det sig att det är Mickes jobbar kompis som har satt ut en annons på kattungar och när jag ringde honom så stod han och Micke i samma omklädningsrum på jobbet. Viking skojade med Micke och sa att han var poppis hos tjejer nu när hans mobil ringde så ofta. 😀. Vi får två kattungar med oss hem en helsvart och så lilla busan som flickorna såg och hittade under vikings trappa.
När vi kom hem så reagerade Lizzy väldigt starkt och jag stängde in kattungarnaoch flickorna i ett rum. När Micke kommer hem står jag vid dörren och gråter och säger förlåt. Jag trodde ju inte att Lizzy skulle bli så arg och irriterad som hon blev. vi beslutar att bara behålla en av kattungarna och det blev lilla Busan. Den fina lilla goa kissen som var under trappan. I dag är hon 14 år , nu mår hon bra igen efter att ha fått medecin mot struma.
Det är verkligen Mickes katt ,ja han fick ju henne i present å hon ser verkligen till att vara i hans närhet, hon lämnar inte hans sida. Å nu i dagarna har hon vaktat honom extra noga eftersom han har legat sjuk. Fina underbara Busan. 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar