tisdag 28 november 2017

Att lyssna till sitt inre lilla jag

Vissa saker måste man själv vara med om för att förstå hur andra känner sig i liknade situationer. Vägen tillbaka är lång , det finns ingen som kan säga hur det ska vara eller inte vara. Det är bara jag som vet hur min kropp och knopp reagerar i visa situationer.

Jag måste alltid vara berädd och ha en plan b.
 Att jobba med den lilla människan som finns innuti dig själv att lyssna på den lilla människan utifrån dina egna behov. Då är då din kropp slutar reagera med ångest. Jag kan och jag vill , men vägen är lång att gå. 

Jag är inte ensam om mitt problem , men jag kan hjälpa andra som har liknade bekymmer genom att visa att jag finns och jag förstår hur de mår. Var rädda om varandra och lyssna på den lilla människan inom dig och dina egna behov. Livet har så mkt att ge , så ta vara på chanserna det ger. 💕









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar